„Trochu jiná dovolená”

Aktuální teplota: 3,5 °C

Návštěvní kniha

Vážení návštěvníci, naším hlavním cílem je především spokojený zákazník, čehož lze dosáhnout jen kvalitními službami a jejich neustálým zlepšováním. Váš vzkaz v návštěvní knize bude pro nás cenným podnětem.

Veškeré nevhodné a vulgární příspěvky, včetně příspěvků s reklamními účely a nabídkami jiných společností budou odstraněny!

Nová zpráva
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)

Výdělek na internetu - Peníze zdarma a bez podvodu! 24. duben 2017, 02:16:54
Dobrý den, nabízíme přivýdělek pro všechny kteří si na internetu chtějí přivydělat peníze, zcela bez rizika a investic. Na naších webových stránkách máme vše přehledně vysvětleno a ke všemu máme návody, pokud něčemu nebudete rozumět, můžete využít online chatu na kterém jsme po většinu dne. Na našem webu naleznete ty nejlepší klikačky, emailovky, ankety a dotazníky, loterie zdarma, bitcoiny, investiční fondy a ověřené hazardní hry. Na vzdělání a věku nezáleží, tak samo jako na jazykových znalostech taktéž nezáleží. Podívejte se a začnětě vydělávat už dnes http://www.vydelejnainternetu.cz
Davidův mlýn 20. březen 2017, 15:21:25
Dobrý den Julie, mnohokrát díky za Vaší pochvalu, kterou jsme vyřídili do kuchyně i do restaurace obsluhujícím děvčatům a ještě více díky za vaší návštěvu mlýna. Stihli jste to v poslední zimní den neb dnes 20.3.nastává rovnodennost, takže pokud se Vám u nás líbilo rádi Vás uvítáme i na jaře či v létě.
Julie 19. březen 2017, 22:13:02
Dobrý den, dnes jsme navštívili Vaši restauraci Vážka, ačkoliv jsme neměli rezervaci, slečna nám vyšla vstříc a usadila nás k ostatním návštěvníkům. Opravdu klobouk dolů, restaurace byla plná a vše s přehledem stíhaly. Jídlo výborné, Vaši pstruzi nás ohromili, rádi se zde vrátíme.
Davidův mlýn 21. leden 2017, 16:22:27
Dobrý den paní Iveto, děkujeme za vaší návštěvu a ještě více za Vaší pochvalu i to, že jste se o ní zmínila veřejně. Vaše spokojenost nás těší a doufáme, že se u nás opět ukážete. Díky
Iveta Klokočníková 21. leden 2017, 13:41:56
Dne 20.1.2017 jsme navštívili s manželem Davidův mlýn a objednali jsme si ,,kuřecí stejk na bylinkách s grilovanou zeleninou "s hranolkami a manžel šťouchané brambory......musím pochválit opravdu výborné a to jsme ani dlouho nečekali. Určitě zas přijedeme.
Davidův mlýn 1. leden 2016, 12:01:24
Dobrý den Tomáši, díky za Váš pobyt a jsem, že se nám podařilo Vás na konci roku hostit dle Vašich představ. Přeji Vám i Vaší rodině a blízkým pěkný Nový rok a užijte si zimy. Děkujeme
Tomáš 31. prosinec 2016, 13:27:10
VŠE napraveno
Davidův mlýn 29. prosinec 2016, 18:18:28
Dobrý den Tomáši, velmi rád se s Vámi o Vámi vnímaných nedostatcích osobně pobavím. Jestliže u nás bydlíte a dokonce jsme se dnes osobně setkali, a neměl jste jedinou připomínku, bude mnohem efektivnější se o problému pobavit osobně a pokusit se něco z toho co je v našich silách, a sníh a jeho kvalita to určitě není, vyřešit k Vaší spokojenosti. Tím Vám neupírám právo psát na náš web,ale je to zvláštní postup, když u nás bydlíte a můžeme věci řešit na recepci či osobně a navíc si třeba stěžujete na akci,která proběhne až zítra a už jste s ní nespokojen........ Nezastihl jsme Vás na pokoji 103, tak doufám,že se mi to podaří dnes u večeře nebo mi kdykoli volejte: Pěkné svátky. David Kostruh-majitel tel.: 602531884
Tomas 29. prosinec 2016, 15:54:57
Dobry den,jsme u vas ubytovani na Silvestrovsky pobyt,ktery jiz 2.den absolutne neodpovida zaplacene nabidce,kterou inzerujete na svych strankach. Jsme velmi nespokojeni napr. zima na pokoji,osprchujete se pouze studenou vodou,venkovni vyhrivany bazen negunguje,"nejlepsi lyzovani pro deti" nevyhovujici-na krustu ledu si nestoupne ani dospely;restaurace-spise podprumerna-domaci tvarohove knedle=polotovar,studene vam prinesou na taliri.Snaha o kompenzaci nebo zmirneni naseho zklamani z pobytu zatim v nedohlednu.Slibeny silvestr na necisto pro deti,ktery mel probihat cely den 30.12.2o16 se najednou smrskl na 2 hod.s klaunem odpoledne.Celkove predrazene a cena neodpovida kvalite.Jsme moc zvedavi cim nas tady prekvapi zpo zbytek pobytu.Skrine na pokojich jednoznacne chybi!!!.
Davidův mlýn 30. říjen 2016, 15:34:13
Dobrý den pane Králi, dnes pozitivně epidemie pochval a dobrých zpráv. Děkujeme za Váš pobyt a jsme rádi,že se Vám u nás líbilo. Budeme se těšit na Vaší opakovanou návštěvu a přejí Vám i celé vaší "Apalucha" skupině pěkný zbytek podzimu a můžete přijet na přes rok vyzkoušet naše lyžařské zázemí. David Kostruh
Robert Král 30. říjen 2016, 13:52:16
Dobrý den, byli jsme u tento víkend Vás s kamarády a dětmi - jak jsem Vám napsal do recenze na FCB - tak se mají dělat služby :) Byli jsme spokojeni, díky možnostem vyžití se nikdo ty 4 dny ani na chvilku nenudil, personál příjemný, jídlo fajn. Děkujeme - přijedeme zase - budu Vás chválit
Davidův mlýn 30. říjen 2016, 12:51:19
Dobrý den pane Horníčku, děkujeme za Váš pobyt u nás a velmi nás těší i vyjádření pochvaly. Předám všem zaměstnancům, kteří mají hlavní zásluhu na spokojenosti jež jste vyjádřil. Pěkný podzim. David Kostruh.
Michal Hornicek 30. říjen 2016, 08:44:21
Dekuji personalu za ochotu a vstricnost behem naseho pobytu. Nenarazili jsme na to, ze by neco neslo. Tleskam a preji spoustu spokojenych navstevniku. :)
Davidův mlýn 7. srpen 2016, 20:02:35
Dobrý den paní Konvalinková, děkujeme za Vaší návštěvu na mlýně a pochvalu areálu. Hodnocení vaše obsluhy je asi na místě a spravedlivé. Jste jste viděla návštěva byla dnes extrémní přesto to co popisujete je neomluvitelné a nedá se to ničím ospravedlnit. Vedoucí směny bude za to postižena. snad jen na vysvětlení,že máme vysokou nemocnost a horko těžko jsme dnes dávali dohromady personál,který evidentně nebyl sehraný,tolik na vysvětlení situace. Věřím,že na nás nezanevřete a otestujete nás znovu stejně jako tisíce spokojených zákazníků,kteří nás navštěvují. Pěkný zbytek léta....
Konvalinová 7. srpen 2016, 16:03:25
Dobrý den, byli jsme nemile překvapeni po dnesni navsteve Davidova Mlyna - restaurace Vážka. Po nasem prichodu, si nas nikdo ani nevsiml, i presto ze uvnitr se pohybovaly 4 číšnice. Po objednavce pití jsme 15minut čekali na dalsi obslouzeni na jidlo. Po mem pripomenuti, ze bychom si radi objednali stale nikdo neprisel. Po dalsich pěti minutach a dalsim oslovení cisnice, jsme si objednali. Následně přišly dalsi dve slečny jestli jsme si neco vybrali :) takze dnesni návštěvu hodnotíme bohuzel záporně. Ale okolí a prostředí moc krásné.
Davidův mlýn 29. červenec 2016, 09:59:24
Dobrý den paní Hanáková děkujme za Vaší návštěvu a pobyt u nás a věřím,že jak píšete děti si užili krásného prostředí i vyžití. Píšete nám výtky o kterých jste se běhen svého pobytu nezmiňovala a je velmi těžké zpětně cokoli řešit. Jsme hotel přátelský ke zvířatům a nezaznamenali jsme v žádném případě jakýkoli zápach z pokojů našich hostů se psy za celých 6 let našeho provozu! Určitě pobyt zvířat nese sebou vyšší nároky na úklid,ale není to nic co bychom nezvládli a chlupy stejně jako lidské vlasy padají na podlahu a následně se musí vymést,to není nic neobvyklého a pozastavení hodného. Dětských jídel v našich dvou restauracích máme dostatek a určitě se nedá naše skladba jídelníčku označit za naprostou nevhodnou,jak píšete a to ,že si vnučka nedokázala vybrat se někdy u dětí stává s tím nejsme schopni našim hostům jakkoli pomoci. Nicméně děkujeme za Vaše postřehy a budeme se snažit je v našich dalších vylepšování služeb reflektovat. Pěkné léto.
Hanáková 27. červenec 2016, 13:40:36
Dobrý den,hodnocení k ubytování v Davidově mlýně:od 17.7.-22.7.2016 jsem strávila s 5ti letou vnučkou.V pokoji žádná skříň,to se dá zvládout.Psi v pokojích,bezohlední majitelé,neskutečný zápach,lituji pokojské,které denně vymetaly chuchvalce chlupů (nemohla jsem si nevšimnout).Co,pak hosté po nich,(brr..)to pak snad zvláde jen deratizační firma.Naprosto nevhodná jídla pro děti,ještěže se dalo zajít jinam a taky že jo,chodili tam všichni s dětmi.Myslím je to škoda,stačí pár oblíbených dětských jídel,rajská,koprovka,palačinky s čokoládou,něco od čočky.Krom ubytovaných hostů se zastaví dostatek jiných,dají si co je v nabídce (co jim zbývá),tak asi,proč něco řešit.Pivo Mlynář (dárek s sebou):máme jen jeden sud,nemáme láhve.Ano,může se stát,chápu.Obsluha mizerná,asi brigádníci.Ostatní personál vstřícný,příjemný.Prostředí a vyžití pro děti velmi hezké.Přeji spousty spokojených hostů.S pozdravem.Hanáková
Davidův mlýn 7. červenec 2016, 21:26:21
Dobrý den Martine, děkujeme za Vaší zpětnou vazbu,byť ve Vašem podání není příliš lichotivá. To co popisujete, krom čekání na jídlo po objednání, se asi mohlo stát,nevylučuji to. Nicméně slovo katastrofální obsluha se mi zdá jako nespravedlivé silné,byť se Vám to takto mohlo individuálně jevit a ještě jednou přijměte mou omluvu. Čekání na jídlo ,a právě délku čekání jsem hlídal, bylo max. 55 minut. Nicméně věřím, že v případě hladového člověka, u kterého se obsluha špatně na začátku špatně uvedla čas běží mnohem rychleji. Při plné obsazenosti 120 míst naší restaurace považuji výkon kuchyně v čase do hodiny výdeje od objednávky za hodný obdivu. Říká se do třetice všeho dobrého, budou doufat,že se u nás ještě objevíte a budete mile překvapeni našimi službami, které troufám si říci nejsou rozhodně katastrofální. Máte u mne to pivo zdarma. David Kostruh-majitel.
Martin 6. červenec 2016, 21:17:11
Dnes 6.7.2016 jsme po delší době navštívili restauraci v areálu Davidova mlýna. Nebudu zde rozepisovat detaily, ale jedním slovem to shrnu jako katastrofa. Nehodnotím kvalitu jídla, ale personál a čekací dobu na jídlo. Obsluha absolutně nefunkční a projevem zcela mimo mísu. Bohužel stejně jako minule celou pohodu výletu nám již po 2. zkazila tamní restaurace (jídlo jsme odmítli po 100 minutách čekání, pivo si neobjednávejte- nedostanete jej ani po 2. připomenutí, budete sedět 20 minut, než si Vás někdo všimne, atd....). Za dvě hodiny po obědě jsme názor na restauraci slyšeli několikrát od X lidí co se chtěli najíst.
Davidův mlýn 6. květen 2016, 09:19:28
Dobrý den Danielo, děkujeme za Vaší návštěvu i důvěru a i pochvalu naší práce. Jsme rádi,že jste u nás byli spokojeni. Vojtovi Vaše pochvalné reakce vyřídíme. Musím konstatovat ,že spokojena je drtivá většina našich hostů . Nicméně i negativní recenze o ,které jste se zmiňovala nám pomáhají v naší práci a nemažeme je. Ale jak to bývá, 999 spokojených hostů nenapíše,ale jeden nespokojený ano a pak to vypadá negativně,ale při počtech tisíců až desetitisíců lidí ,co se u nás ročně vystřídají by byl zázrak,kdyby někdo neodcházel nespokojen. Občas se stane chyba,jde o to ,aby se stávala co možná nejméně a myslíme si,že tento poměr je u nás více něž příznivý. Děkujeme